سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا بر روی زمین، دعاست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 2:22 صبح
کودکان و نوجوانان بخش بزرگی از جمعیت را تشکیل می دهند. این موضوع کاملا از تعداد بسیار زیادی وب سایت که انحصارا برای کودکان و نوجوانان تشکیل شده، واضح است. و چرا نه؛ کودکان و نوجوانان امروز از ماوس و دسته های بازی استفاده می کنند در حالیکه نسل های قبلی بیشتر از اسباب بازی ها و توپ های پلاستیکی استفاده می کردند.
ما همیشه در گویا آی تی سعی می کنیم منابعی برای سرگرمی و استفاده کودکان معرفی کنیم؛ مانند نرم افزار مناسب کودکان و یا پست های ویژه که شامل سایت های جالب، موتورهای جستجو و بازی هایی که مناسب کودکان باشد. ما همیشه سعی و تلاش خودمان را برای برطرف کردن این نیاز ها انجام دهیم؛ زیرا بیش از کودک، والدین به فکر پیدا کردن بخشی امن در وب که برای کودکان سرگرم کننده باشد، هستند.
وب سایت های ویدئویی (Video Websites) برای کودکان و نوجوانان یک بخش محبوب در وب است. همانطور که بزرگسالان از تلویزیون ها و یا رسانه های آنلاین استفاده می کنند، پس چرا کودکان از این موضوع به بهره باشند. برای بر آورده ساختن این نیاز لازم است که یک سایت پر محتوا باشد و فقط به موضوعاتی که مناسب کودکان و نوجوانان است محدود شده باشد.
برای همین در این مطلب برای شما ?? سایت ویدئویی آنلاین برای کودکان و نوجوانان است را معرفی کرده ایم


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن